neděle 1. května 2011

Balet

 Když si do jakéhokoliv vyhledávače napíšete slovo balet, najdete: je to scénický tanec využívající choreografii. Sama jsem se tam musela podívat, protože popravdě nevím celou historii tohoto tance, i když je nejblíže mému srdci. Já jsem taky asi rok tancovala balet na špičkách na můj absolovenský koncert v ZUŠ. Bylo to velice těžké a náročné. Sice, když jdete na nějaké představení vypadá to jednoduše, ale ty otočky jsou několika hodinová práce a hlavně dřina. Máte nespočet puchýřů až chodit ani nemůžete, protože ta špička, na které stojíte, je jenom splastu. Nakonec to všechno vyjde a vy máte nepopsatelný pocit z vašeho vystoupení. Však se vždy říká, že vše má své klady i zápory. Hlavně po mé zkušenosti velice obdivuje všechny baletky i baleťáky. Zatím jsem ve svém životě byla jenom na jednom baletním představení, ale doufám, že do budoucna ještě nějaké navštívím.

Žádné komentáře:

Okomentovat